niedziela, 18 grudnia 2011

Marry Christmas !

Święta zbliżają się nieubłaganie :)

Macie już prezenty dla swoich bliskich?
Moja świąteczne szaleństwo dzisiaj dobiegło końca - zakupiłam już wszystkie potrzebne rzeczy :)
Teraz tylko zapakować i czekać do 24.12 !
Swoją drogą, nie wiem jak Wy, ale ja zawsze nie umiem wytrzymać i mam wielką ochotę obdarować najbliższych prezentami jeszcze w ten sam dzień, co kiedy je kupiłam. Cierpliwość zdecydowanie nie jest moja mocną stroną...

Doskonale zdaję sobie sprawę z tego, że czasem niełatwo kupić komuś prezent dlatego przedstawiam mały przewodnich po tych, może i mało oryginalnych, ale sprawdzonych podarunkach :)




Karta podarunkowa !
Karta to dla wielu prezent idealny - zarówno sam darczyńca niewiele musi się wysilić (wystarczy znać ulubiony sklep osoby, której chcemy sprawić prezent), jak i otrzymujący kartę nie boi się "nietrafionego podarunku". Kupi to co jemu samemu najbardziej się podoba :)) 

Jeżeli jednak wolicie tradycyjne prezenty zapraszam poniżej :

1. Mama
Cóż kupić naszym rodzicielkom ?
2. Tata 
Tutaj sytuacja podobna jak u mamy, czyli: 

3. Siostra/kuzynka/siostrzenica etc Jeżeli jest młodsza oczywiście sprawdzą się wszelkiego rodzaju zabawki, czy gry. Jeśli jest starsza warto pomyśleć np. o płycie ulubionego zespołu, jak w powyższych przykładach także o filmach czy książkach.

Kilka moich propozycji: 
4. Brat/kuzyn/bratanek etc 
Sytuacja podobna jak powyżej :)

5. I dwie osoby chyba najbardziej kłopotliwe - ukochana i ukochany ;)
I choć chciałabym doradzić coś fajnego i niepowtarzalnego to nie mogę. "Dla Nich" najlepszym prezentem okaże się ten, który w jakiś sposób będzie z Wami związany. O jakim sposobie mówię? Sama nei mam pojęcia ;) Nie ma na to przepisu.

PS Drodzy Mężczyźni! Droga i ekskluzywna bielizna zawsze dobrze się sprawdza... ;) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz