poniedziałek, 20 lutego 2012

Poniedziałkowa stylizacja


Nic nie poprawia humoru bardziej niż zakupy, więc Kaja, jak wczoraj wspominała, wybrała się na małą sesję terapeutyczną ;)
I tak dobry humor mógłby trwać w nieskończoność, ale... nadszedł poniedziałek. Początek tygodnia to wystarczający powód, by uśmiech znikł z naszych twarzy... ale i na to jest sposób! Jest, bowiem, jedna rzecz lepsza od zakupów - ładnie ubrana kobieta! O tak! Wszystkie znamy to miłe uczucie, kiedy wiemy, że dobrze wyglądamy, czyż nie? ;)



Stylizacja Kai na poniedziałkową sesję antysmutkową :


Koszula - Stradivarius 59 PLN
Spódniczka - Stradivarius 39 PLN
Botki - CCC

____________

Tymczasem ja, zainspirowana wczorajszą rozmową z B., chciałam Wam pokazać, że w dobie kryzysu też można wyglądać dobrze, a co najważniejsze - za nieduże pieniądze! 

Moja tajemnica kryje się pod dwoma magicznymi słowami: second hand !



Sukienka - second hand 25 PLN
Marynarka - second hand 10 PLN
Rajstopy - GCH 24 PLN
Buty - CCC 
Pierścionek - H&M
Naszyjnik - Diva  9 PLN 

Miłego poniedziałku,
B.

4 komentarze:

  1. drogie czy cos

    Jestem młodą mama i mam problem ze nalezieniem odpowiednich ubran, ciąża zmienila moja sylwetke ale dalej chce wygladac elegancko w pracy. Co powinnam nosic?

    dziekuje i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Droga Młoda Mamo,
    Myślę, że najbardziej odpowiednie będą spódnice, spódniczki z wysokim stanem. Powinny zakryć niedoskonałości, które zyskałaś po ciąży, na pewno wyszczuplą Twoją sylwetkę. Unikaj bardzo obcisłych modeli. Wybieraj te rozkloszowane, stylizowane na lata 60. Aby wyglądać elegancko, możesz łączyć spódnicę z koszulami, lub w wersji bardziej codziennej ze zwykłymi topami i dodatkami (bransoletkami, kolczykami). Dobra alternatywą są również sukienki odcięte pod biustem. Wyeksponują dekolt, odwrócą uwagę od ewentualnego brzuszka :)

    Jeśli chciałabyś uzyskać dokładniejsza poradę lub konkretne propozycje ubrań pisz na maila: zakupy.czycos@gmail.com

    Pozdrawiamy serdecznie,
    czy coś

    OdpowiedzUsuń
  3. drogie czy cos,

    dziekuje za poradę, jestem bardzo wdzieczna, na pewno cos z tego wybiore. Po ciazy czuje sie niedobrze w swoim ciele, ale wiem, ze dzieki dobrej stylizacji moge to zmienic, czuc sie lepiej i szykowniej, ukryc niedoskonalosci, dlatego to dla mnie takie wazne:)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Polecamy się na przyszłość ;)

    OdpowiedzUsuń