niedziela, 4 marca 2012

Auchan

Kiedy mama poprosiła żebym pojechała z nią do Auchan na zakupy spożywcze nie sądziłam, że skończy się to zakupem butów. Jak widać świat nie przestaje mnie zaskakiwać ;)

Oczywiście jakość butów zakupionych w sklepie ogólnospożywczym nie jest powalająca, jednak cena jak najbardziej! Tenisówki z Auchan odkryłam już rok temu, kupiłam wtedy różową parę i jestem z nich bardzo zadowolona.  Teraz dokupiłam szare i pomarańczowe.


Cena: 9.99 PLN

Drugie do koszyka wpadły baleriny.
ponownie dwie pary. Obydwie w odcieniach beżu.

Cena: 14.99 PLN

A ostatnie znalazły się w nim, nazwijmy to, jezzówki! :) 
cena: 24.99 PLN

WIOSNO PRZYBYWAJ! 

XoXo,
B.

1 komentarz:

  1. Beśko, oficjalnie Cię przeklinam za zakup upatrzonych przeze mnie jazzówek firmy Auchan! Z poważaniem, Łoś :*

    OdpowiedzUsuń