piątek, 2 marca 2012

Mailowe

Dostałyśmy bardzo miłego maila od Maggot z prośbą o pomoc.
Zafascynowana stroną http://www.partyrockclothing.com/ wybrała spodnie, które bardzo chciałaby mieć, ale nie wie jak i z czym je połączyć. Z odsieczą przybyło "czy coś" i z "I'm sexy and I know it" w tle stworzyłyśmy stylizacje.



Na pierwszy ogień poszły długie spodnie w zebrę i czarno-białą panterkę. Jako, że są niezwykle pstrokate postanowiłam nieco je "uspokoić" i stylizację zakończyć w tonacji czarno-białej. Długi prosty top wycisza spodnie, a marynarka dodaje nieco szyku.
Dlaczego do takich spodni wybrałam szpilki? Zwykle bym tego nie uczyniła, gdyż wyglądać by to mogło tanio i źle, ale w momencie kiedy decydujemy się na marynarkę zmieniamy charakter stroju na bardziej "glamour", więc szpilki są jak najbardziej na miejscu. Żeby nie było nudno naszyjnik i krzykliwa torebka :)

Marynarka Reserved 119.99 PLN
Top H&M 29.90 PLN
Buty fleq.pl 119.00 PLN
Torebka Zara 299.00 PLN
Naszyjnik Stradivarius 29.90 PLN













Stylizacja no2 opiera się na również czarno-białych spodniach, ale tym razem krótkich. Długość spodni oraz boczne zamki narzucają im charakter. Tutaj nie można być "gamour", dlatego szpilki zmieniłam na Nike. Dobrałam mocno wycięty top z Cubusa, a pod niego proponuję włożyć wyzywający biustonosz, lub górę od stroju kąpielowego. Najlepiej w jakimś jaskrawym kolorze, albo wzorze zbliżonym do tego na spodniach Jak szaleć to szaleć ;) Jeżeli, jednak, ktoś boi się tak krzykliwej stylizacji zamiast wspomnianego biustonosza proponuję zwykły biały (ewentualnie czarny) top.

Top Cubus 99.00 PLN
Biustonosz H&M  59.90 PLN
Buty Nike
Zegarek Swatch ok. 180 PLN
Naszyjnik Reserved  24.99 PLN
Okulary H&M 19.90 PLN















Ostatnich spodni, a raczej legginsów, bałam się najbardziej. Niesamowicie jaskrawe! Jednak okazało się, że nie taki diabeł straszny, jak go malują ;) Prawie cały strój wybrałam w niezawodnym H&M! Może kogoś zdziwi dobór koszuli, ale jak ją zobaczyłam to pomyślałam tylko "czemu nie?". Kolorystycznie ładnie współgra z legginsami. Do niej dobrałam nieziemsko piękne koturny, koszula zobowiązuje do wysokiego buta ;) . Długo zastanawiałam się czy postawić na marynarkę czy kurtkę jeansową. Ostatecznie z względów kolorystycznych wybrałam marynarkę. Podoba mi się współpraca kolorów, jedynym minusem jest długość legginsów.  Do kostek byłyby zdecydowanie lepsze!

Koszula H&M 39.90 PLN
Marynarka H&M 199.00 PLN
Buty H&M 229.00 PLN
Torebka H&M 59.90 PLN
Zegarek Stradivarius 69.90 PLN
Okulary Cubus 39.99 PLN







XoXo,
B.