poniedziałek, 19 marca 2012

baleriny h&m

Kiedy nie mam pomysłu na notkę wchodzę na stronę h&m i szukam natchnienia ;)
dzisiaj znalazłam baleriny !
kaja już kiedyś o nich pisała - zaraz o tym jak je kupiła ;) natomiast ja dzisiaj stworzyłam z nimi stylizacje.



Z racji lekko obsesyjnego uwielbienia do wyżej wymienionego sklepu stworzyłam stylizację  ubraniami tylko z h&m. Zwykle staram się mieszać marki, ale dzisiaj stawiam na jedną ;)

Słowa kluczowe: lekko, ciepło i wiosennie!






XoXo,
B.

3 komentarze:

  1. Mogłybyście dodawać większe te zdjęcia, ale tak to wszystko pięknie, zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak klikniesz na zdjęcie to się powiększa ;)

      Usuń
  2. świetne są:)
    zapraszam do siebie w wolnym czasie:)
    http://mesmerize87.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń