czwartek, 29 marca 2012

power flower!

Zapytam teraz z czym kojarzy się Wam wiosna i nie akceptuję innej odpowiedzi niż z KWIATAMI! 
Więc z czym się wam kojarzy wiosna? ;) 

Na szczęście odpowiedź na powyższe pytanie doskonale znają projektanci i w nowych kolekcjach wiosna/lato 2012 zasypują nas kwiatowymi motywami! 
Najbardziej urzekły mnie kreacje od Dolce&Gabbana, co będę mówić, sami zobaczcie:



(kliknij żeby powiększyć) 

Kwiaty od D&G są wyjątkowe! Drobna łączka została wyparta przez wielkie rośliny!
Wyglądają jak zerwane prosto z ogrodu i przywołują na myśl tradycyjne angielskie motywy florystyczne. Według mnie, zjawiskowe. 
Kroje rodem z lat  '50 XX wieku, czyli maksymalnie kobiece. 

Taka kolekcja, oczywiście, nie przeszła bez echa i w efekcie mamy fokus na kwiaty ;)
Ale zanim przedstawię Wam propozycję od sieciówek, chciałam jeszcze pokazać projekty naszych rodaków - Paprocki&Brzozowski:



Duet spisał się na medal - kolekcja jest lekka, zwiewna i kobieca. 
Bardzo mi się podoba. Świetna gama kolorystyczna i ciekawe kroje. 
Ale kogo ja chwalę?! Panowie to weterani mody i doskonale znają się na swojej  pracy, co potwierdzają powyższe zdjęcia ;)

Swoja drogą polecam butik on-line Paprocki&Brzozowski 

______________________________
A teraz propozycje ze sklepów:



Ps Donoszę o "sezonie rabatowym" w H&M !



Stradivarius



 
 

Pamiętajcie, że wiosna 2012 to nie pierwszy i zapewne nie ostatni sezon, w którym królują kwiaty, nie bójcie się, więc, że zakupione ubranie nie będzie modne za rok :)
Prawdopodobnie będzie ;) 

XoXo,
B.