czwartek, 24 maja 2012

answear.com


Marka answear.com to polski sklep internetowy powstały w 2010 roku. Wielką zaletą jest szeroki wybór. Butik proponuje nam, bowiem, aż 150 różnych marek, w tym wiele niedostępnych wcześniej w Polsce! Między innymi: G Star, Pepe Jeans, Guess Jeans, Miss Sixty, Energie, Fornarina, Melissa, Onitsuka Tiger, Ben Sherman, Tom Tailor, Frank Q, Lindbergh, Review, Killah, numph, ICHI,  Nixon, adidas Originals, Nike Sportswear, Converse, Puma, Vans, Dunlop. 
W sprzedaży są nie tylko ubrania (linia damska i męska), ale również buty, torebki, bielizna, kosmetyki, zegarki, biżuteria, a nawet rowery, słuchawki oraz albumy muzyczne i książki :)
Ogólnie: nagromadzenie wszystkiego, co ładne w jednym miejscu. Ofertę doskonale opisuje slogan marki :
"ANSWEAR.com to zakupy bez ograniczeń"



Dzięki serwisowi groszki.pl o sklepie wiedziałam już dawno, jednak dopiero teraz zdecydowałam się na pierwszy zakup. Powiem szczerze, że to z racji na wysokie ceny nie pokusiłam się wcześniej na zakupy, jednak teraz skorzystałam z promocji. Sklep oferuje bardzo atrakcyjne obniżki, nawet o ponad 50%.
Takim sposobem postanowiłam kupić przecenioną o połowę, 49.90 zamiast 99,90 sukienkę.



Całej transakcji mogę wystawić najwyższą ocenę!
Przede wszystkim każdy produkt jest dokładnie sfotografowany i opisany. Dodatkowo do większości dołączony jest filmik z prezentacją przez modelkę. Nie da się ukryć, że to wielki plus, bo jednak dzięki wideo możemy zobaczyć jak dana rzecz układa się podczas chodzenia, co niewątpliwie wpływa na jej ocenę przed zamówieniem.
Sklep oferuje darmową przesyłkę kurierską oraz wybór płatności: albo za przy odbiorze, albo przelewem. Wybrałam przelew, który wykonywany jest przez bezpieczny serwis dotpay (ten sam sposób płatności oferuje DeeZee). Produkt zamówiłam w poniedziałkowy wieczór. Przelew został potwierdzony rano we wtorek, a kurier z moją sukienką przyjechał w środę. Slogan "dostawa w 24 godziny" naprawdę nie kłamie i działa bardzo sprawie. Dodatkowym zaskoczeniem były dla mnie smsy wysyłane przez answear.com dotyczące statusu mojego zamówienia. W razie niezadowolenia klienta istnieje możliwość zwrotu produktu do 14 dni.
Przy kolejnej przecenie na pewno ponownie skuszę się na zakupy, a o rezultatach Was poinformuję ;)






sukienka - answear.com
sweterek - orsay
buty - deichmann
torebka - ccc
pierścionki - h&m
bransoletka - bijou brigitte

XoXo
B.