poniedziałek, 25 czerwca 2012

Dance With Somebody


Na spacer w mieście lubię stylowe, ale wygodne rozwiązania. 
Słońce daje ostatnio wyraźnie o sobie znać, co utrudnia stylizacje, dlatego by było lekko i przewiewnie postawiłam na spódnicę z Zary, którą osobiście mianowałam tytułem "baletnicy" ;) 

Trudno znaleźć coś, co źle wygląda w połączeniu z białym topem, więc i ja nie kombinowałam w tej kwestii, lecz wybrałam "coś pewnego". Do tego mój nowy nabytek - platformy ze Stradivariusa.
Buty zaliczam do bardzo wygodnych. Mimo 10,5 centymetrowego obcasa chodzi się w nich zadziwiająco dobrze i stabilnie. Jestem z nich niezwykle zadowolona.


spódnica - Zara
top - h&m
buty - Stradivarius
torebka - CCC
srebrna bransoletka - h&m
bransoletka na rzemyku - Apart
naszyjnik - f&f 
okulary - h&m


XoXo,
B.