wtorek, 26 czerwca 2012

Dolce&Gabbana Fall/Winter 2013


Tak to już jest, że kiedy lato dopiero co się rozkręca, a wakacji nawet nie poczuliśmy, projektanci szykują się na nowy sezon. Jesień/zima 2013 zapowiada się wyjątkowo ciekawie.
 Ja dziś skupiłam się na kampanii Dolce&Gabbana, gdyż przykuła ona moją uwagę swoją wyjątkową sesją. Zdjęcia są rewelacyjne, dlatego zapraszam Was do galerii. 

Widać inspirację projektantów rodzinną Italią oraz barokiem, jest więc dużo koronek, falban, haftów i złoceń, jednak wszystko z gustownym umiarem i w zgodzie z klasyką. 

Sesja, swym sycylijskim klimatem, mnie zachwyciła. Patrząc na nią widzę obraz tradycyjnej "włoskiej rodziny" niczym z "Ojca Chrzestnego" F. F. Coppoli ;) 
Biorąc pod uwagę pochodzenie projektantów, lata na światowym rynku i popularność myślę, że odwołania do tradycji i korzeni są nieprzypadkowe. 
Mój dłuższy komentarz dotyczący trendów fall/winter 2013 pojawi się w swoim czasie

 kampania Dolce&Gabbana : 

Arrivederci,
b.