czwartek, 30 sierpnia 2012

breath of life

 

Zgodnie z tym co zapowiadałyśmy, dzisiejsza stylizacja, także oparta jest na neonie.
Tym razem zielony, a połączony również, jak pomarańcz od k., z czarnym. Bluzkę kupiłam na początku lata w h&m, by w mojej szafie pojawił się jakikolwiek "fokus na neon" i na tej jednej jedynej rzeczy przygoda z tymi koralami skończyła się dla mnie ;) Z natury jestem zwolenniczką kupowania rzeczy o klasycznych liniach, krojach i kolorach, z racji na możliwość wielokrotnego użytku, natomiast dodatki i poszczególne ubrania lubię kupować na podstawie obecnych trendów. Moja rada, aby nie przesadzać z inwestowaniem w ciuchy, które są chwilowym kaprysem wśród projektantów, ponieważ ich upodobania zmieniają się co sezon, a niektórych - szalenie oryginalnych, bo jakby inaczej - ubrań nie będziemy mogli wykorzystać już nigdy więcej. 
Swój neonowy top w cieplejsze dni uwielbiałam łączyć z jasnymi spodniami i białą marynarką, jednak teraz - pod koniec wakacji - pogoda nie rozpieszcza i zdecydowałam się na czerń (powiedzmy, ze w ramach protestu ;) 








jutro "Szafa Party" ! 
a na dniach nasza relacja :)

xoxo
b

11 komentarzy:

  1. Super! Chusta i koszulka fajnie się połączyły :)

    Zapraszam: http://magdallenastyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne sandały :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowna torebka!!
    fajny blog, obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  4. Torebeczka bardzo do mnie przemawia :]

    OdpowiedzUsuń
  5. czerń + wszelkie limonki to dla mnie hit. zestaw jest prześwietny.

    OdpowiedzUsuń
  6. Co tu więcej mówić...BAAARDZO FAJNIE!!!

    Zapraszam na mojego bloga o modzie męskiej http://make-me-trendy.blogspot.com/
    Mam nadzieję, że Ci się spodoba:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki za dodanie do obserwowanych!!!
    Nawet nie wiesz jak się cieszę:)
    Tylko...nie wiem dlaczego nie widzę Cię wśród swoich obserwatorów?

    OdpowiedzUsuń
  8. Mając tak dobre stylizacje nie musisz być skromna:)
    Obserwuję!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. cudnie <3

    u mnie do wygrania dowolona para butów, zapraszam: http://madame-chocolate.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie wyglądasz!
    Mnie w ogóle neon nie porwał, choć bardzo lubię kolorowe rzeczy, jakoś mnie do siebie nie przekonał.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń