wtorek, 28 sierpnia 2012

It's always a good time



Neon podbił serca na początku lata, teraz z jego końcem wciąż z powodzeniem można go zestawiać w stylizacjach.Dzisiaj zdecydowałam się na proste i pewne połączenie z czernią. Nie ma opcji na niepowodzenie, bo biel i czerń kochają neony. Swoją drogą, przeczytałam ostatnio w jakimś magazynie, że owa czerń i neony to połączenie banalne i nie powinno się go stosować, jeśli chcemy być oryginalni. No cóż, ja się z tym nie zgadzam, albo po prostu jestem nudna. Wszystko mi jedno, bo połączenie pomarańczowej bluzki z ramoneską i legginsami mi się, po pierwsze podoba, po drugie dobrze się w nim czuję.Z racji na pochmurną i deszczową pogodę zestawiłam całość ze skórzanymi butami w militarnym stylu.










Kolejna stylizacja również neonowa, jednak w prezentacji b.

xoxo
k.                                                                                                               

8 komentarzy:

  1. świetny zestaw!

    moim sercem też dziś zawładnął neon i skusiłam się na kupno neonowo zielonych spodni :)

    OdpowiedzUsuń
  2. i do tego za jedyne 49,90 w Pull&Bearze :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. :- ) domyśliłam się bo mi też często fiksuję w ten sposób..

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne buty ! obserwuje i zapraszam do obserwacji mojego bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna ramoneska:) A połaczenie pomarańczu z granatem (choćby tylko na paznokciach)- super:)

    OdpowiedzUsuń
  6. jeżeli nadal chcesz to zapraszam do obserwacji gdyż nie dodałaś się do listy ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak pięknie i uroczo!:)

    Zapraszam:*

    OdpowiedzUsuń