piątek, 24 sierpnia 2012

Modny Śląsk


Dowiedziałam się ostatnio o konferencji dla bloggerów modowych w Warszawie i zapragnęłam na nią jechać. Niestety z powodu terminu - 8 września - nie dam rady (spoiler PARYŻU NADCHODZIMY! ).
Korzystając, wiec z genialnego "wujka google" poszukałam podobnych wydarzeń w okolicy i znalazłam projekt "Modny Śląsk" organizowany we współpracy z Silesia Street Look.

Moja informacja jest nieco spóźniona, bowiem warsztaty i pokazy odbywają się 23, 24 i 25 sierpnia. Sama chętnie wsiadłabym w pociąg i pędziła na Mariacką do Katowic, jednak najbliższe dni mam zajęte i nie sposób znaleźć czasu. Wielka szkoda, ale może chociaż ktoś z Was skusi się i odwiedzi Katowice dziś lub jutro :)

Więcej informacji na stronie:  KLIK     KLIK 

A przy okazji znów odezwała się we mnie natura samochwały i muszę podzielić się z Wami zdjęciami w galerii konkursu "Silesia Street Look" organizowanego przy okazji "modnego Śląska" :)


KLIK      i      KLIK

xoxo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz