poniedziałek, 3 września 2012

back to school



Wrzesień jest tym strasznym miesiącem, kiedy trzeba wrócić do szarej rzeczywistości. 
Oglądałam ostatnio wiele blogów, gdzie pokazywałyście co zamierzacie ubrać pierwszego dnia szkoły. Stylizacje były różne, od klasycznych, po bardzo indywidualne i oryginalne. My jednak pozostałyśmy dziś tradycjonalistkami i postawiłyśmy na białą koszulę. Na takie okazje jest idealna. Elegancka, ale nie monotematyczna, ponieważ można ją różnie łączyć. 

I tak K. zestawiła ją z jeansami i fioletowymi obcasami, a ja z czarnymi prostymi spodniami i kamizelką. 
Swoją drogą mogliście ostatnio zaobserwować, że niemal do każdej stylizacji dobieram moje czarne platformy. Tak, przyznaję zakochałam się w ich wygodzie, wyglądzie i możliwości dopasowania do niemal wszystkiego! Raz na jakiś czas, chyba każda z nas znajduje takie ubranie/dodatek z którym ciężko się rozstać :) 









Jakość dzisiejszych zdjęć nie jest powalająca, wybaczcie. 
xoxo
b. 

2 komentarze:

  1. Dla mnie tym miesiącem ejst pazdiernik:) Ale pierwszy dzien szkoły wuielbiam za wysyp stylizacji w mojej ulubionej kolorystyce:)

    OdpowiedzUsuń