sobota, 22 września 2012

Lana Del Rey for h&m


Nie mogłabym nie napisać o nowej kampanii h&m.
Przede wszystkim ze względu na to, że od dawna z wielkim zainteresowaniem śledzę rozwój tej szwedzkiej marki, ale także przez nową twarz kampanii, wspomnianą, Lanę Del Rey.
O piosenkarce pisze i mówi się różne rzeczy - że jest "zrobionym" produktem wylansowanym dzięki pieniądzom taty, że próżno szukać w niej zarówno talentu, jak i naturalności.
Nie chcę wyrokować, moze faktycznie sama nie miała za wiele udziału w produkowaniu swojego image, jednak trzeba przyznać, że jej wizerunek sprzedaje się bardzo dobrze. Ja kiedy pierwszy raz usłyszałam "Born to die" zakochałam się -  w jej głosie, stylu i pomyśle na siebie. Muzykologiem nie jestem, więc umiejętności dyplomatycznie nie oceniam ;)

Poniżej zamieszczam zdjęcia i film promujący kolekcję.















xoox
b.

5 komentarzy:

  1. ja nie wiem, ale jak on mógł wyłączyć jej adapter? :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha też się nad tym głowię :D ;)

      Usuń
  2. Czy jest naturalna czy stworzona, ma coś w sobie. Miło się jej słucha i na nią patrzy. Kolekcja nie jest jakaś twórcza ale znalazłyby się rzeczy , które byśmy wybrały dla siebie.
    Pozdrawiamy, Donna i Kejt

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam ją.! < 3
    Zapraszam do siebie! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jak dla mnie Lana nie ma jakiegoś świetnego głosu, ale jak zobaczyłam kolekcje hm z nią od razu chciałabym to ubrać, jest bardzo fotogeniczna i nie ma jej co zarzucić jako wygląd :)
    obserwuje :>

    OdpowiedzUsuń