niedziela, 28 października 2012

klasyka klasyki


Ostatnie zaniedbanie bloga zaczyna być widoczne, w związku z czym czas się usprawiedliwić. Rzecz nie jest skomplikowana, po prostu inne obowiązki - szczególnie szkolne - nas pochłonęły, co owocuje marną ilością notek.
Z zasady nie lubimy robić czegoś "na pół gwizdka", a jak napisałam powyżej czasu ostatnio niesamowicie nam brakuje, dlatego na czas bliżej nieokreślony zawieszam "klasykę klasyki". Możecie uznać to za brak profesjonalizmu z mojej strony lub cokolwiek innego, mniejsza z tym.

Zawieszenie cyklu nie powoduje zawieszenie bloga! Po prostu w najbliższym czasie rzadziej będziemy publikować.

Wybaczcie nieskoordynowanie i nie ukrywam, że liczymy na wyrozumiałość
xoxo
b

PS Dzisiaj planowałam napisać o trenczu, ale nawet pogoda ostatnio jest przeciwko mnie.
Jakby ktoś jeszcze nie zdążył przeczytać tego na facebooku, albo na głównej stronie jakiegokolwiek portalu, lub chociażby zobaczyć w telewizji i usłyszeć w radiu to oświadczam: spadł pierwszy śnieg (na najbliższe dni schowajcie trencz do szafy).




9 komentarzy:

  1. to czekam do końca listopada :)

    OdpowiedzUsuń
  2. widzę że nie tylko u mnie śnieg

    OdpowiedzUsuń
  3. OOOOoooo, posypało i zostało, bo u mnie od razu spadał śnieg i zaraz topniał:)... Dołączam do obserwujących i czekam na wpis po zawieszeniu:)

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja też chce śnieg u siebie! Pięknie ci w tej pomadce ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. na pierwszym zdjęciu piękne lustro :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja wybaczam, bo rozumiem doskonale co to znaczy brak czasu na bloga:)

    Pozdrawiam serdecznie,
    Ewa

    PS Zimę zdecydowanie wolę oglądać na tych zdjęciach niz na własnym podwórku...

    OdpowiedzUsuń
  7. Hm, chyba ie dodał się mój komentarz, bo jakis tajemniczy błąd wyskoczył...
    W każdym razie zastoje na blogu rozumiem i wybaczam, bo sama mam z tym problem:)

    A zimę zdecydowanie wolę ogladać na tych zdjęciach niz u siebie na podwórku:)

    Pozdrawiam serdecznie,
    Ewa

    OdpowiedzUsuń