poniedziałek, 1 października 2012

which one ?

Jak już wspominałam mam małego bzika na punkcie botków i kozaków.
Nie potrafię się im oprzeć i zawsze kupuję o kilka par, jak na jeden sezon, za dużo. Chociaż swoją drogą, czy kobieta może mieć za wiele butów? ;)

Obecnie szukam czegoś casualowego, wygodnego i na co dzień. Do spodni i spódnicy, niekoniecznie eleganckiego.
W każdym bądź razie, nie potrafię się zdecydować. Znalazłam kilka par "must have", jednak ciężko mi wyselekcjonować je do jednej pary, dlatego zwracam się do Was z prośbą o poradę! Które ?


xoxo
b.

A żebyście nie narzekali, że ostatnio nie publikujemy swoich stylizacji to zapowiadam, ze już w tym tygodniu "blue jeans" ! 

4 komentarze:

  1. mam identyczne jak na 3 zdjeciu, sa swietne .!

    OdpowiedzUsuń
  2. Strasznie mi się podoba ten blog. W ogóle sposób w jaki jest prowadzony, artykuły, zdjęcia... Świetne wyczucie stylu i trendów. Ja się trochę interesuję modą, więc umiem ocenić.

    Zapraszam na blog o filmach: sweetdreamsaremylife.blogspot.com

    I jeszcze raz SUPER blog!! :>

    OdpowiedzUsuń