czwartek, 20 grudnia 2012

You've got the love

Plotkara kończy się wraz z ostatnim odcinkiem szóstego sezonu. Szczerze mówiąc to nie spodziewałabym się, że to Dan jest plotkarą i trochę mnie mdli na tą wiadomość. Jednak z drugiej strony ślub Blair i Chucka, tak długo przeze mnie wyczekiwany w końcu się odbył. Cztery dni do wigilii, więc wszyscy chyba są zalatani i nie mają na nic czasu. Ja rozpoczynając ten świąteczny czas ubrałam z mamą choinkę i kupiłam piękne świecące gwiazdki do pokoju :)



































Korzystając również z przecen w H&M kupiłam sobie 2 bluzki, jednak pokusiło mnie na sukienkę z nowej kolekcji dziecięcej..

















Tymczasem życzę wszystkim miłego popołudnia, ja zabieram się za sprzątanie swoich szaf słuchając Florence :)
 K.

7 komentarzy:

  1. wyglądasz oszałamiająco!!!
    obserwuję i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. bosko!!!
    zapraszam do siebie : http://speak-of-fashion.blogspot.com/2012/12/wigilijna-elegancja.html

    OdpowiedzUsuń
  3. sliczna sukienka :)
    obserwujemy?:*

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna sukienka:)
    nie spodziewałam się ze on będzie plotkarą;p

    OdpowiedzUsuń
  5. masz wspaniałego bloga! będzie mi miło jeśli spodoba Ci się mój i również go zaobserwujesz ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne zdjęcia , takie klimatyczne:)

    P.S Obserwuję,zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń