wtorek, 22 stycznia 2013

Dolce&Gabbana spring/summer 2013



 Nie mogłabym nie napisać o nowej kampanii Dolce&Gabbana.
Dawno temu kiedy przeglądałam magazyny z ówczesnymi trendami, kiedy rodziło się moje zainteresowanie modą, zdjęcia z wybiegów tej marki zawsze zwracały moją szczególną uwagę. Nie wiedzieć dlaczego projektanci idealnie odzwierciedlają mój gust. Miłością do Domenico Dolce i Stefano Gabbana nasila się z każdym nowym sezonem, bowiem nie przestają mnie zachwycać! 

Dzisiejsze zdjęcia pochodzą z najnowszej kolekcji spring/summer 2013 i są jakoby kontynuacją Fall/Winter 2012/13
Sesja jest niezwykle miła dla oka. Zdjęcia utrzymane w włoskim klimacie, powodują, że mogę oglądać je bez końca :) 
Co do samych projektów, widać dalszą fascynację barokiem, ponadczasową czerń i biel, a także printy printy i printy :) Paski, azteckie wzory, kwiaty - wszystko jednak w wersji glamour wygląda nieco, jak z apaszek Hermesa.
Wiosna od Dolce&Gabbana zapowiada się elegancko i szykownie. Brak miejsca na nudę :) 

Zwróćcie uwagę na polski akcent w kampanii, czyli nową dumę narodową (a także naszą śląską, bo pochodzącą z Katowic) - Zuzanę Bijoch :) 

To ja poproszę wakacje.,
b.




























http://www.dolcegabbana.com

2 komentarze:

  1. Przepiękne zdjęcia! Mogę oglądać bez końca ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. i love this campaing <3

    want to follow each other? i will defiently follow back

    my blog:
    http://thebizarrebirdcage.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń