sobota, 18 maja 2013

The End


Czytając majowy numer "Harper's Bazaar POLSKA" natrafiłam na artykuł "24 godziny z Donną Karan". Zapoznając się z planem dnia projektantki zaintrygował mnie jeden fragment - Rzeczy, które zakładam na siebie rano, noszę też wieczorem. Nigdy się nie przebieram. Poprawiam tylko makijaż, fryzurę i zmieniam buty. Łatwo poznać, czy jestem jeszcze w pracy, czy już nie - gdy mam na sobie marynarkę, to znaczy, że pracuję - słowa te stały się dla mnie inspiracją. Chciałam stworzyć zestaw, który dzięki zmianie dodatków szybko się zmienia.
Bluza paprocki&brzozowski posłużyła mi jako baza. Dobrałam czarne rurki, które podwinęłam do długości 7/8 - takie spodnie pasują niemal do wszystkiego! Podstawą elegancji stała się biała marynarka oraz bogaty naszyjnik. Sportowe buty przełamują styl i dodają nieco nonszalancji.
Ściągając marynarkę  strój staje się typowo casualowy,  idealny na co dzień.
Kolorystyka oparta jest na trendzie black&white, który przemawia do mnie w stu procentach i jestem jego największą fanką! :) W końcu biel i czerń to klasyka klasyki!
Dodatki ograniczyłam do minimum - tylko naszyjnik, zegarek i złoty pierścionek, z którym nigdy się nie rozstaję - w myśl minimalizmu. Donna Karan jak nikt inny kojarzy mi się z typowym nowojorskim minimalizmem i surową formą, czasem dodatki są zbędne, a  mniej znaczy więcej.
































bluza paprocki&brzozowski | spodnie h&m | top h&m | marynarka h&m | zegarek Timex | naszyjnik Cubus | buty Reebok EasyTone SMOOTHFIT | EkoTorba paprocki&brzozowski 


4 komentarze:

  1. rewelacyjna bluza, a Ty świetnie wyglądasz!
    pozdrawiam i w wolnym czasie zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. marynarka fajnie przelamuje ten sportowy look :)
    biel jest niewatpliwym hitem sezonu!
    super stylizacja
    zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  3. pierwszy konkurs na moim blogu.
    zapraszam tylko do jutra !!!
    http://exploremystoryx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń