wtorek, 28 maja 2013

What we wear?

Pogoda zmienia się diametralnie, a nam osobiście towarzyszy wrażenie, jakoby maj (a właściwie już niemal czerwiec!) był miesiącem jesiennym. Co prawda ciągle podkreślamy, że kochamy jesień, ale trzeba zaznaczyć, że zdecydowanie wolimy doświadczać jej we wrześniu i październiku ;)

Żeby nie przedłużać - chciałybyśmy wam pokazać jak ubrałyśmy się wczoraj i dziś.


MONDAY
Wczorajszego dnia ubrałam mój ulubiony zestaw:
getry, miętowy sweterek, ramoneskę oraz trampki :)


ramoneska Reserved | sweterek Cubus | getry Sinsay | trampki Converse
K.



Mój strój - ze względów pogodowych - był nieco mniej udany !
Nie ukrywam, że zmarzłam (ale tylko troszeczkę). Cienkie rajstopy i marynarka jednak nie są najlepszym rozwiązaniem na 12 stopni ;) no cóż... poranne Słońce potrafi być zdradliwe.




spodenki Louche via Zalando | t-shirt reserved | marynarka Stradivarius | zegarek Timex | tenisówki Auchan ;) 
B.

TUESDAYNa tak brzydką i deszczową pogodę byłam zmuszona ubrać kalosze :) Do tego dobrałam nieodłączną część mojej garderoby - czarne getry, wraz z sweterkiem, płaszczem i jaskrawą chustką.




sweterek F&F | płaszcz Stradivarius | getry Zara | torba Sinsay 
kalosze przywiezione z Krakowa, a chustka z Zakopanego :)
K.



Szybko wyciągając wnioski dzisiaj ubrałam się wyjątkowo ciepło i o zmarznięciu nie było mowy! ;)
Sweter z azteckim wzorem to moje ulubione okrycie w zimne dni. Jest wielki, milusi w dotyku i bardzo bardzo ciepły!




sweter F&F | getry F&F | top SH | naszyjnik Centro | Worker Boots DeeZee
B.

3 komentarze:

  1. Mam podobne kalosze. Strasznie ciężko sie zdejmują. Nie zawsze sama daje rady. też masz takie problemy?

    OdpowiedzUsuń